Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2011 21:27 - Мъжете обичат смели момичета...
Автор: anidunitsova Категория: Други   
Прочетен: 1035 Коментари: 0 Гласове:
0



Искаш ли наистина да впечатлиш гаджето си? Тогава пробвай тези самоуверени, безкомпромисни действия.

image
Довечера аз ще командвам, миличък.

Ако попиташ някой мъж какъв тип жена би му взела ума, едва ли ще спомене плахата скромна разновидност. Но виж, някое смело сладурче – това е друго нещо. Отдавна тихите, скроми и слкучновати девойки не са актуални. На мода са силните мацки! Това вече е секси. Самоуверените жени са по-голямо предизвикателство и с тях е по-интересно в и извън спалнята. Освен това те не се страхуват да преследват онова, което искат, като оставят настрана игричките за сметка на познатия за мъжете директен подход. Не е необходимо да закопчееш един мъж с белезници, за да го убедиш, че си падаш по него. Просто демонстрирай кураж с тези три дръзки постъпки.

Постави го на място
Мъжете си умират да се перчат и могат да бъдат безкрайно самонадеяни. Но когато проявят арогантност, тайничко се надяват наблизо да има някоя представителка на нашия пол, която да ги постави на мястото им. Причината ли? Жена, която вижда какви глупости говорят и не ги оставя да си разиграват коня, ги кара да стоят на нокти, а това поражда секси напрежение и искри.
„Една вечер, докато бях на кръчма, одумвах жените шофьори, като очаквах момичето, с което бях излязъл, да се разсмее на хапливия ми хумор - спомня си Теодор (30). - Вместо това тя се пошегува пред всички на масата, че такъв примерен водач като мен с две глоби за един ден не може да се мери с никого на пътя – нито с мъж, нито с жена. Това, че ме затапи по този начин, страшно ме впечатли”.

Изненадай го с план
Мъжете са научени да смятат, че е тяхна грижа да канят на среща и да организират приятното изкарване. И обикновено нямат нищо против да го правят. Но онова, което ще ги въодушеви още повече, е ти да ги изненадаш с план-програма за вечерта. Така няма да се притесняват, че на всяка цена трябва да се появятна вратата ти с готово и интересно предложение. А и когато получават неочаквана покана, се чувстват наистина желани.
„Преди няколко дена новото ми гадже се обади по телефона с билети за концерта на любимия ми ди джей - разказва Андрей (25). - Страшно се накефих, да не говорим колко поласкан се почувствах”.

Предложи секс-забава
Нищо не угася по-бързо мъжкото либидо от жена, която очаква мъжа да прави първата стъпка към леглото – и втората, и третата, и т. н.
„Бившето ми гадже се държеше доста обещаващо, докато още бяхме на вълна флирт, но след като започнахме да излизаме, всеки път аз трябваше да предлагам да правим секс - казва Деян (27). - Дори започнах да се чудя дали не се навива, само защото аз го искам”.
На всеки мъж му се ще ей така, за разнообразие, да се почувства като сексуален обект. А това се случва, когато ти поемеш инициативата за плътските наслади. Превърни в реалност тази негова фантазия и той ще направи всичко, за да те задоволи в замяна.


Тагове:   мъже,   секс,   връзки,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anidunitsova
Категория: Други
Прочетен: 48482
Постинги: 6
Коментари: 43
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол